Vomar spekt clubkas van Dorpsvereniging

Doe boodschappen bij Vomar en help onze club naar de Verdubbelaar! Tot en met zaterdag 7 oktober ontvang je bij iedere 15 euro aan boodschappen een gratis clubmunt. Hiermee kun je uiterlijk zondag 15 oktober via de Vomar-app of via vomar.nl/clubmunt een stem uitbrengen op onze club.

Met iedere stem help jij ons dichter naar de eerste prijs: het verdubbelen van ons gespaarde Club is Koning-jaarbedrag! Doe je munten dus in de brievenbus bij Jacqueline Staats, Sri Lanka Bastion 1 of Aad de Gier, Boterkamp 17, beiden in Velserbroek.

Heb je nog geen Klant-is-Koning-kaart van de Vomar? Kijk dan hieronder hoe je er snel aan komt. Je helpt onze club er enorm mee!

In 3 simpele stappen ben je klaar om te sparen met 6% premie

1. Haal de Klant-is-Koning kaart in jouw Vomar op en neem deze mee naar huis.
  2. Registreer hier direct je Klant-is-Koning kaart. Je kunt alleen sparen als je kaart geregistreerd is.
  3. Bevestig je registratie door op de link te klikken in de e-mail die je ontvangt en start direct met sparen.

NIEUW! Je kunt nu ook met een digitale Klant-is-Koning kaart sparen via de nieuwe Vomar-app. Download de app snel op je telefoon in de Apple App store of de Google Play store voor je Android telefoon. Klik op het icoon hieronder om direct de Vomar-app te downloaden.

In de app volg je simpelweg de stappen om je digitale Klant-is-Koning kaart aan te maken of om je bestaande Klant-is-Koning kaart aan de app te koppelen.