NIEUW EN VERNIEWD

smileyWELKOMsmiley

Hier is dan het nieuwe weblog binnen de vernieuwde website van Dorpsvereniging Velserbroek.

Wat is hier te vinden?

Naast de vaste informatie die u vindt op de website hebben we ook vaak te maken met berichten die snel onder onze leden verspreid moeten worden, zoals het wijzigen van een activiteit, een aankondiging voor een nieuwe activiteit, of een oproep voor vrijwilligers voorafgaand en tijdens een activiteit.

Ook zullen we hier enkele foto’s laten zien van onze activiteiten gedurende het jaar of prijsuitreikingen van bijvoorbeeld de vlaggenactie in ons jubileumjaar.

Hoe vaak komt er een bericht?

Het is niet de bedoeling dat dit een wekelijks circus wordt van onzinnige, nietszeggende en nutteloze berichten, maar als er wekelijk iets te melden is zullen wij dat hier weergeven, uiteraard met een link vanaf onze Facebookpagina.

Mag ik ook reageren op deze berichten?

Graag zelfs! Wij zijn altijd benieuwd naar de mening van onze leden.
U kunt hieronder reageren op ieder bericht, u kunt ook gebruik maken van het
contactformulier op de website.
Denkt u wel om uw taalgebruik? De site en dit weblog is voor iedereen zichtbaar.