Feestelijke ALV dankzij donatie Rabobank

Op de Algemene Ledenvergadering van 2 oktober is het bestuur van Dorpsvereniging Velserbroek aangenaam verrast met een cheque van 995 euro namens de Rabobank. Dit bedrag is de opbrengst van de Rabo ClubSupport-actie.

Dit feestelijke moment onderstreepte het succes van de ALV. Niet alleen werden het jaarverslag en de begroting goedgekeurd in het buurtcentrum van Stichting Buitengewoon, maar ook is het dagelijks bestuur weer compleet: de leden stemden unaniem in met de benoeming van Jeroen Mirck tot secretaris.

Het afgelopen jaar heeft het bestuur hard gewerkt aan een betere organisatie van de vereniging. Er is nu een nieuwe gedragscode, voor vrijwilligers zijn er vernieuwde overeenkomsten (met gratis VOG’s via het Ministerie van VWS) en bovendien heeft het bestuur drie vertrouwenspersonen aangesteld.