Avond4Daagse Velserbroek van 18 tot 21 juni 2024

De Avond4Daagse Velserbroek komt er weer aan! Van dinsdag 18 juni tot en met vrijdag 21 juni 2024 kunnen kinderen weer meelopen tijdens de Avond4Daagse in Velserbroek.

Het worden vier avonden met gezelligheid en gezonde beweging! Ouders en verzorgers zijn ook van harte welkom. Iedere avond lopen we 5 of 10 kilometer. De laatste dag wordt afgesloten met een feestelijk onthaal en een medaille-uitreiking.

Loop je ook mee? Schrijf je dan in via deze link.

Heb jij de mooist versierde kinderfiets van Velserbroek?

Op Koningsdag zorgt de Dorpsvereniging Velserbroek tussen 10.00 en 12.00 uur voor muzikale aankleding van de vrijmarkt in Winkelcentrum Velserbroek. Speciaal voor kinderen is er een wedstrijd: wie heeft de mooist versierde fiets van Velserbroek?

Alle Velserbroekers van één tot twaalf jaar mogen meedoen aan deze wedstrijd. Het enige dat ze moeten doen is hun feestelijk versierde fiets laten zien ter hoogte van de Zeeman. Daar zijn bestuursleden van de Dorpsvereniging aanwezig. We schenken koffie en hebben speciaal voor leden een leuke attentie.

Rabo ClubSupport steunt Dorpsvereniging

Het bestuur van Dorpsvereniging Velserbroek is deze week aangenaam verrast met een cheque van 852 euro van Rabo ClubSupport. Tijdens onze bestuursvergadering kwam Suzanne van Veen van de Rabobank langs om de cheque persoonlijk te overhandigen aan voorzitter Jacqueline Staats.

Rabo ClubSupport helpt verenigingen met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. Leden van Rabobank konden de afgelopen tijd stemmen op hun favoriete lokale clubs. Dorpsvereniging Velserbroek is Rabo én haar leden heel erg dankbaar voor deze geweldige steun in de rug!