Spek onze clubkas via Vomar!

Wil jij ons als Dorpsvereniging steunen? Doe dan boodschappen bij Vomar en spek daarmee onze clubkas! Hoe het werkt: gebruik de clubmunten die je ontvangt bij elke besteding van 15 euro om via de Vomar-app of vomar.nl/kik een stem uit te brengen op Dorpsvereniging Velserbroek.

Met iedere stem help jij ons dichter naar de eerste prijs: het verdubbelen van ons gespaarde ‘Club is Koning’-jaarbedrag! Je kunt de munten ook aan ons geven, door ze in de brievenbus te doen bij voorzitter Jacqueline Staats (Sri Lanka Bastion 1) of penningmeester Aad de Gier (Boterkamp 17).

Heb je nog geen ‘Klant is Koning’-kaart van Vomar? Bekijk dan de video hieronder. Daarin zie je ook hier je de Vomar-app activeert.