Wat doet u met Samen Velsen?

Heeft u van Gemeente Velsen de tegoedbon voor Samen Velsen in de bus ontvangen en u weet niet wat u ermee wilt steunen? Doneer hem dan aan Dorpsvereniging Velserbroek! Wij gaan er leuke dingen mee doen in de buurt. Zo maken we Velserbroek samen mooier, leuker en beter!

Samen Velsen is de nieuwe website voor bewonersinitiatieven in de gemeente Velsen. Via deze website kunnen bewoners geld ophalen voor hun initiatief, vrijwilligers werven en middelen verzamelen om hun initiatief uit te kunnen voeren.

In september 2024 ontvangt elk woonadres in de gemeente per post een waardebon van 5 euro. Op deze website kun je samen met je buren sparen voor initiatieven die jouw straat of wijk nog mooier, leuker of beter maken en voor meer contact met de buren zorgen. Bijvoorbeeld voor een leuke sportmiddag met de kinderen uit de wijk. Of om gezamenlijk je straat op te fleuren met nieuwe planten en bloemen.

De gemeente Velsen wil graag samenwerken met inwoners om de leefkwaliteit in de wijken te verbeteren.