CORONA & DORPSVERENIGING VELSERBROEK

Ook uw dorpsvereniging heeft de afgelopen weken maatregelen moeten nemen om het corona virus in te dammen, in ieder geval niet verder te verspreiden door het uitstellen van haar activiteiten.
Wij zullen ons richten op de adviezen die wij ontvangen van het RIVM en de maatregelen van de regering.

Op de ‘home’ pagina van onze website kunt u zien welke activiteiten zijn uitgesteld tot nader order.

Wij zullen trachten om deze lijst zo actueel mogelijk te houden, inclusief de data waarop wij de bijeenkomsten weer kunnen hervatten, hoewel dat op dit moment nog niet in te plannen is.

Als u behoefte heeft aan contact, kunt u dit altijd via een mailbericht of bericht via onze Facebookpagina tot stand brengen.
Helaas is persoonlijk contact niet mogelijk, dát houdt u van ons tegoed.
Via deze kanalen zijn wij 24/7 bereikbaar, maar kunnen niet altijd direct reageren, dus enig geduld s.v.p. u krijgt in ieder geval een reactie.