4x WANDELEN IN JUNI

De laatste week van juni, van 27 tot en met 30 juni, is de Avond4daagse weer in Velserbroek!

De scholen zijn inmiddels geïnformeerd, maar uiteraard zijn ook alle “losse” lopers van harte welkom om de 5km of 10km in en rondom het groene Velserbroek te lopen, 4 avonden lang met op de laatste avond de altijd gezellige intocht op het Vestingplein in hartje Velserbroek.

De individuele inschrijving is geopend het inschrijfformulier kunt u vinden op onze website:
aanmeldingsformulier Avond4daagse

Loopt u ook gezellig mee?
Als u niet in de gelegenheid bent, kunt u zich ook aanmelden als vrijwilliger bij de verkeersregelaars, een knippost bemensen of de organisatie in het algemeen bijstaan, al is het maar voor een avondje, we kunnen alle hulp gebruiken.

Alle informatie kunt u krijgen bij voorzitter Jacqueline Staats via e-mail A4d@dorpsverenigingvelserbroek.nl of mobiel 06-53765275 (na 18:00 uur)