DE SINT IN DRIEHUIS EN VELSERBROEK

Zaterdag 23 november was het dan zover.

De Sint is ook aangekomen in Driehuis & Velserbroek.
Was hij een week eerder per boot aangekomen in IJmuiden, afgelopen zaterdag kwam hij met zijn gevolg en Pietenband naar Driehuis waar hij in de kerk met een grandioos feest werd onthaald.
De grote kinderschare genoot van het programma met veel dans en muziek.

Aansluitend vertrok de stoet naar het Winkelcentrum van Velserbroek.
Het kostte nogal wat moeite om door de menigte kinderen heen te komen, iedereen wilde wel met hem op de foto, maar uiteindelijk wist de Sint het podium te bereiken en is het een gezellige boel geworden.
Onze dank gaat uit naar de winkeliersvereniging Velserbroek voor deze hartelijke ontvangst.
Ook de bewoners van de Molenweid werden dit jaar niet vergeten; met een besloten bijeenkomst werd ook daar veel plezier (en pepernoten) gebracht.

Ook dit jaar is het Dorpsvereniging Velserbroek weer gelukt tijd vrij te maken op de overbelaste agenda voor een Sintmeeting in het Polderhuis bij Rinus Otte.
De kinderen konden genieten van het maken van een knutsel, de ballonnenpiet, de Pietenbingo en de pannenkoeken. Natuurlijk is de Sintmeeting het hoogtepunt van deze gezellige middag!
Klik snel op deze link voor de foto’s van Driehuis en Velserbroek.