Knutselclub

Afgelopen woensdag 18 april stond in het teken van het afscheid van Tanja de Boer en Marjolein Verhagen.
Beide dames zijn vele jaren druk in de weer geweest om met de kinderen van groep 3 t/m groep 8 van de basisscholen in Velserbroek ééns in de twee weken te knutselen.

Nu is het tijd om het stokje door te geven aan Marleen Bodewes en Yolanda Bouman.
Zij zullen het nieuwe seizoen, dat start na de herfstvakantie 2018, met vaardige hand begeleiden, zodat de kinderen de broodnodige handvaardigheid kunnen opdoen en bovendien hele leuke knutsels in elkaar zetten.

Namens het bestuur van Dorpsvereniging Velserbroek werd een oorkonde uitgereikt aan Tanja de Boer en Marjolein Verhagen, voorzien van een prachtige bos bloemen van onze hofleverancier “De Rozenhoek”. Ook beide nieuwe dames, Marjolein Bodewes en Yolanda Bouman werden blij verrast met een prachtige ruiker.
Uiteraard werden ook de aanwezige kinderen van een traktatie voorzien.

De foto’s van deze feestelijke afsluiting van het knutselseizoen vindt u hier.